Er du glad i kundekontakt, trives "på farta" og liker å gi god service, da har vi en interessant stilling å tilby deg.
Vil du bidra til å sikre fremtidens viktige proteinkilde i et selskap som fokuserer på bærekraft og fiskevelferd?
Dine arbeidsoppgaver vil være:
- Svare på servicehenvendelser og utføre ekstern støtte til kunder, herunder gjennomføre feilsøking og testing av utstyr
- Forberede og utføre servicebesøk til kundefasiliteter, inkludert service på elektriske motorer, pumper, trekkraftstasjoner, sensorer, filtre og mye mer
- Installasjon av nytt utstyr
- Forberede tilbud på reservedeler til kunder og gi dem råd i forhold til valg av komponenter
- Deltakelse i vaktordning og supportorganisasjon
Din bakgrunn og erfaring
- Fagbrev innen industrimekaniker, bilmekaniker, elektriker eller annen relevant utdannelse.
- Teknisk fagskole anses som en fordel, men ikke et krav.
- Min 3 års erfaring fra servicearbeid eller annet teknisk arbeid
- Gode norsk og engelsk kunnskaper
Dette er viktig for å lykkes i stillingen
- God fremstillingsevne på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig
- Når vi støtter kunder, legger vi vekt på at du har en god kundeforforståelse og er en sterk kommunikator som klarer å skape gode kunderelasjoner.
- Våre kunder står noen ganger overfor et presserende behov for råd og støtte
- Du trives i et hektisk miljø og liker en fleksibel arbeidshverdag
- Med mange arbeidsoppgaver opprettholder du oversikt, sikrer struktur og tar eierskap til oppgavene dine
Derfor vil du jobbe hos oss
- En spennende mulighet for deg som ønsker å jobbe på serviceoppdrag og med muligheter for reise
- Vi er verdensledende innen teknologi til akvakulturnæringen, og har fokus på både utvikling av våre medarbeidere, løsninger og produkter.
- Arbeidsmiljøet i AKVA Group er åpent og uformelt, og vi er overbevist om at vi presterer best når vi trives, er engasjerte og har det kjekt på jobb.
- Mulighet til å delta som en nøkkelperson i videreutviklingen av oppdrettsnæringen; land basert post-smolt og full grow out.
- Faglig utvikling og kundekontakt