1/3 av livet bruker du på jobb, make it worth it – Dare to move!
I Møller Digital lever vi av gode brukeropplevelser. For at vi skal kunne levere gode brukeropplevelser, er vi stadig på jakt etter å forbedre hvordan vi jobber og tilnærmer oss IT support.
Nå ser vi etter deg som kan lede våre fine folk på servicedesk og løfte tjenesten ytterligere! Kundebegeistring og service er en del av ditt DNA, tror vi.
Stillingen rapporterer til Director of IT Operations & Digital Workplace og vil inngå i avdelingens ledergruppe. Det vil naturligvis være samarbeid på tvers av Møller Digital og med andre «stakeholders». I rollen vil du få en variert og spennende hverdag, med mange morsomme utfordringer og stort ansvar.
Arbeidsoppgaver:
- Ledelse og ansvar for daglig drift og utvikling av servicedesk
- Personalansvar – begeistre teamet og bidra til deres utvikling
- Ansvar for Servicedeskens vaktordning
- Overvåke at Møller Digital oppfyller gjeldende SLA
- Overvåke analysere, rapportere og følge opp ofte forekommende hendelser
- Initiere nødvendige tiltak som også berører andre IT-avdelinger der dette er av betydning for IT leveransene
- Videreutvikle gode rutiner for support
- Kommunikasjon og informasjon om nyheter, endringer og hendelser til våre sluttbrukere
- Delta i det daglige arbeidet på servicedesken
Kvalifikasjoner vi ser for oss at du har:
Vi ser for oss at du tidligere har ledet support/kundeservice i en større organisasjon, og er overbevist om at dette vil bidra til at du lykkes og trives i rollen hos oss. Det er en forutsetning at du er komfortabel med engelsk både muntlig og skriftlig, at du har god kjennskap til ITIL rammeverk. Sist, men ikke minst ønsker vi oss at du er opptatt av folk og deres trivsel!
Vi er også åpen for å snakke med deg som mangler ledererfaring, men som har ambisjoner om å opparbeide deg dette. Forutsetningen er at du har arbeidet selvstendig med support/kundeservice i en større organisasjon.
Vi tror du kjenner deg igjen i disse personlige egenskapene:
- Du er flink med mennesker og opptatt av å lykkes sammen som ett team
- Du er god på å utvikle gode relasjoner og lar deg begeistre av kunden og av å bidra til å løse deres behov
- Du setter pris på høy fart og liker å få ting gjort
- Du har stor interesse for teknologi og bruker tid på å holde deg oppdatert
- Du jobber systematisk og planmessig
- Du identifiserer deg med våre grunnverdier, Åpen og Ærlig, Initiativrik, Omtenksom og Tydelig
Vi tilbyr:
- En ganske unik mulighet til å få komme inn i kjernen av en IT- og forretningstransformasjon helt fra starten der det er stort fokus på folk og «ways of working»
- Supre kollegaer i et uformelt arbeidsmiljø der folk virkelig etterlever verdiene våre som er: Omtenksom, Initiativrik, Tydelig, Åpen og ærlig.
- Hybridkontor innenfor teamets/selskapets retningslinjer
- Treningsrom
- Kantine med deilig mat
- Kaffebar med verdens hyggeligste barista