Gode kundeopplevelser starter med å forstå kundene og vi ønsker å komme i enda tettere interaksjon og dialog med kundene våre. Har du erfaring med digital utvikling, strategisk arbeid med CRM, avansert kundeanalyse og interesse for ny teknologi som AI, DL og ML? Da kan du være den rette til å videreutvikle vår plattform for personlig kundedialog!
Stillingen rapporterer til Digital direktør.
NSB er en fleksibel og tilpasningsdyktig arbeidsgiver som tilbyr faglige og personlige utviklingsmuligheter og konkurransedyktige arbeidsbetingelser. Utover dette får du gode rabatter på togreiser til deg og familien, både i inn-og utland samt fine treningsmuligheter og flott kantine i moderne lokaler i Oslo sentrum.
Nøkkelord | Maskinlæring, Digital forretningsutvikling, AI, Personifisering, Customer Engagement, Kundedata, CRM |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Transport / Logistikk / Varehus / Innkjøp |
Alternativ bransje | Transporttilknyttede tjenester |
Arbeidsgiver | NSB AS |
Schweigaards gate 23 | |
0191 OSLO | |
Nettside | www.nsb.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 22.01.2019 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Digital forretningsutvikler - customer engagement |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Anita Røed Seniorkonsulent aro@assessit.no +4794168501 |
Knut Krogsæter Partner kkr@assessit.no +4793019289 |